Camaro Modelový rok 2013 shrnutí změn..
-
Dovolte mi představit Vám změny v interieru o Vozu Chevrolet Camaro modelového roku MY13.
Změny se týkají hlavně velké škály barev interiéru a jeho kombinace.Dále si můžete všimnout, že byl přidán
LCD systém, který vůbec ve voze nevypadá špatně. -
Modelový rok 2013 je do značné míry pokračováním předchozího roku - s několika výjimkami
-
Speciální edice:
- Paket k 45. výročí ( The 45 edice) se již nebude výrábět.
- Edice Transformers - ukončen v prosinci 2012.
- Nové speciální edice budou oznámeny později.
-
Exteriér
- Metalická barva exteriéru Blue Ray (GXH) nahrazuje barvu Imperial Blue (GAP) bez barevných omezení interiéru
- Nová 20" lakovaná kola (R42) nahrazují současná kola (R3Z)
- Nová 20" leštěná kola (RUY) nahrazují současná kola (R40)
-
Šasi a hnací ústrojí
-
- Standardní elektrický posilovač řízení (NV9) (Rychlé, vyvážené řízení dodává mnohem větší sebevědomí než řízení s hydraulickým posilovačem.)
- Možný dopad na emise CO2 - bude určeno.
-
Interiér a ostatní
-
Nový kožený interiér Mojave (AOG) - Teplejší zemitý tón než béžová barva. (Není k dispozici s GCO žlutou, GCR oranžovou nebo 67T béžovou stahovací střechou.)
- béžový interiér
- černý interiér
- Inferno - Oranžovo černý interiér
- Šedo černý interié
- Elektrochromatické zrcátko ISRV (DBX) nyní bezrámové a bez obrazu z kamery - nahrazuje současné zrcátko (DRG)
- Standardní sada ,,rear vision package" (SRU) již neobsahuje zpětné zrcátko s displejem kamery.Displej je nyní na větší obrazovce rádia.
-
Standardní rádio barvy Entry Color (UFU/UFF/UFW)
- Má 7" barevný displej, bez CD přehrávače
- Navigace v modelovém roce 2014
- Všechny Hlavice řadicí páky manualní převodovky budou mít design (jako ZL1)
- Nová grafika na páčce stěračů (ISO symboly nahrazeny symboly OFF, INT, LO, HI)
- Kvalitnější vrstvené kůže na povrchu sedadel
- Asistent rozjezdu do kopce u modelů s manualní převodovkou (žádné tlačítko/spínač)
-
Nový kožený interiér Mojave (AOG) - Teplejší zemitý tón než béžová barva. (Není k dispozici s GCO žlutou, GCR oranžovou nebo 67T béžovou stahovací střechou.)
Chevrolet Camaro - na cestě vpřed
-
Hnací ústrojí
- Evropa se bude držet pouze nabídky motoru V8 (bez ZL1, bez V6)
-
Homologace vozidel vyráběných v malých sériích zůstává v platnosti pro současný životní cyklus.
- Současný životní cyklus bude pokračovat ještě několik let.
- Omezení vozidel na EU, nebo vozidla s osvědčením CC.
- 1000 jednotek na daný druh karoserie (kalendařní rok registrace).
Camaro Modelový rok MY13 interiér
Tato fotogalerie je prázdná.